毁灭!

嘿嘿

I'll Take the Blame - Agnes Kain

Defqon.1:

It's difficult to be sleeping at the time like this
很难在这样的时间睡觉

I can't stop thinking and thinking
我不能停止思维和思考

and thinking and thinking about why you said
和思考你为什么这么说

You take responsibility for all of the tears
你为所有的眼泪负责任

Streamed down the face like a river
流得脸像一条河

I kindly gave you a post to escape
我好心给你一个逃避的职位

Impossible to keep running despite all of the fear
尽管恐惧不再继续进行

I can't stop thinking
我不能停止思考

and thinking and thinking and thinking about why I'm here
思考我为什么在这里

They're saying hey
他们说,嘿

she's trade and place is day and night
她在白天和黑夜交易

She's changing faces between yours and between mine
她面临着在你和我之间变化

They all say oh it's cruel, they all say I was unkind
他们都说这是残酷的,他们都说我是刻薄

Just like a hunter I can't kill the desire
就像一个猎人,我不能杀死欲望

that take what to stop mine
拿什么来阻止我

They all say oh this is brutal
他们都说,这是残酷的

they even all remember it right
他们甚至都记得它是正确的

Cause I've played it over and over and over
我一遍又一遍又一遍玩过

and over and over in my mind
并且一遍又一遍地在脑海中

If you just give me the knife I will cut it out
如果你把我的刀给我,我就把它剪了

I don't be afraid of take the blame yeah~ 
我不害怕承担责任

I will cut it out don't be afraid of take the blame yeah~ 
如果你把我的刀给我

If you just give me the knife
我会把它剪了,不要害怕承担责任

If you just give me the knife
如果你把我的刀给我

I will cut it out don't be afraid of take the blame yeah~ 
我会把它剪了,不要害怕承担责任

If you just give me the knife
如果你把我的刀给我

I will cut it out don't be afraid of take the blame yeah~ 
我会把它剪了,不要害怕承担责任

For what we did
我们做了什么

For what we did
我们做了什么

For what we did
我们做了什么

For what we did
我们做了什么

歌词贡献者:超级无敌香芋卷

翻译贡献者:饭量少求喂饱

评论
热度(16)

© 毁灭! | Powered by LOFTER